![]() |
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Stacja ruchowa z możliwością wodowania parowozów. Przedwojenny murowany dworzec z infrastrukturą (magazyn - pierwszy dworzec, wiata) znajdował się przy ul. Kolejowej. Po 1945 r. polskie koleje przebudowały stację przesuwając przystanek na drugą stronę ulicy, w stronę Milicza gdzie także zorganizowano część towarową (2 tory postojowe obok toru zasadniczego) z uwagi na istniejący w pobliżu tartak w Sułowie do którego też był doprowadzony tor i który obsługiwała mała lokomotywka spalinowa
![]()
Stacja ruchowa z możliwością wodowania parowozów. Przedwojenny murowany dworzec z infrastrukturą (magazyn - pierwszy dworzec, wiata) znajdował się przy ul. Kolejowej. Po 1945 r. polskie koleje przebudowały stację przesuwając przystanek na drugą stronę ulicy, w stronę Milicza gdzie także zorganizowano część towarową (2 tory postojowe obok toru zasadniczego) z uwagi na istniejący w pobliżu tartak w Sułowie do którego też był doprowadzony tor i który obsługiwała mała lokomotywka spalinowa
Pokaż więcej
Pokaż mniej
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||
![]() ![]() ![]() |
||
|
||
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
||
|
||
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
||
---|---|---|---|